Onsdagen 28:e Juni

 
Äntligen har solen tittat fram ,men inte är det någon sommarvärme. Vinden är kall :(
 
Dagarna som gått har det inte hänt så värst mycket, ungarna har skjutsats än hit än dit.
Albin har varit hos sin faster och sovit över,  och i natt är det Linnéas tur.
Igår var vi till bvc och mätte och vägde Alwa, hon hade växt 2,5 cm men inte gått upp så bra i
vikt, inget jag oroar mej över. Huvudsaken hon är glad, och utvecklas. Hon är en sån nyfiken liten
tjej, har knappt tid att sova på dagarna. Härom kvällen tog jag en PW på en timme och ni ska inte
tro att hon tänkte sova fast ögonlocken var tunga, när jag rullade upp vagnen på tomten åkte dem
igen. Det var så dags då när det började bli dags för pyjamas.
 
 
Idag när solen tittade fram fick Linus bråttom ut och visste inte allt han skulle göra.
Blåsa såpbubblor, hoppa studsmatta, klippa gräsmattan. Lyckan var när Emelie kom hem från
jobbet, hon hade med sej en vattenpistol. han sputade på allt som rörde sej.
 
 
Linus är helt tokig i Cyperns bidrag i Eurovision, han dansar till den, idag spelade Albin den
för honom när han hoppade studsmatta.
 
 

På eftermiddagen blev det en tur til gymmet, Linnéa hängde med att tittade så att jag skötte mej.

Idag var det jobbigt, sov inget vidare alls i natt så tröttheten tog ut sin rätt. Piggade ändå på mej så

pass att jag orkade gå ut och grå lasera terassen,efter vi ätit middag.

 Nu blir det fotboll....

 

Kram kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0