Pass dags

Tjingeling på er!!
 
Igår gjorde hela familjen i ordnings sej direkt efter frukost, och det  bar av in mot stan.
Vi började med ett stopp på polis stationen, det var dags att göra pass åt lilla Alwa.
Det börjar närma sej våran resa till Spanien. Tänkte att det skulle bli svårt att få Alwa
att titta in i kameran, det gick kanon.
 
 
Efter drog vi vidare till Lager 157, Albin ville ha chinos shorts, Linus fick också ett par,
barnen köpte även badshorts, linnen och t-shirts. Det var glada barn som gick därifrån.
Jag och Emelie hittade ingenting. När vi var klara hade det blivit dags för att skjutsa Emelie
till jobbet, vi stannnade även till vid Lindex, jag sprang in och köpte två t-shirts till Linus.
Sen bar det av hemmåt och lunch i solen. Dick började klippa gräset, han fick en liten åskådare,
Alwa, hon satt i sin babysitter och följde med blicken, hela tiden.
 
Idag åkte jag in till gymmet, det blev bråttom hem. Dick, Albin och Linnéa skulle in och gå
på bio. Jag tog med mej dem små och åkte till Gränby, var tvungen att hitta en 18 års
present till min kära dotter som fyller nästa vecka. Vad jag köpt säger jag inte ;))
Alwa somnade och Linus var så duktig och gnällde inte nått, satt så fint fast vi gick runt,
runt i olika butiker, och fick vänta länge på våran hjälp. Jag lovade att han skulle få en bil.
Vi träffade på mamma, hon följde med oss till BR leksaker, där lyckades Linus flörta till sej
två bilar, han kunde inte välja vilken han ville ha, betala sa han och tittade med sina bruna
ögon på oss. Han visade vilken mamma skulle betala och vilken jag skulle betala. Sötis!!
Gissa lyckan :))
 
 
Nej nu måste jag sluta, barnen har dukat fram fredagsmys och det blir film...
 
Ha en trevig helg!
 
Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0