4:e Januari

Dagen började i ett lugnt tempo för min del, värre var det för Dick och Linne'a. Dem skulle upp innan åtta för att åka till Ärentunahallen, dagens arbetspass i Storvretacupen.
Efter alla frukost bestyr, när jag i godan ro står och gör i ordning mej i badrummet får jag syn på att jag har haft en tjuv i Alladinasken, en tjuv med choklad runt hela munnen ;) Gissa vem.

Vid halv ett var det dags för mej att åka på ett besök till mvc, Albin följde med. Linus var kvar hemma med Emelie, han sov och hon skulle plugga. Om det blev så mycket pluggat av framför tvn, vet jag inte ;)
Hos barnmorskan gick det bra, hon hade bara lite svårt att mäta hjärtljuden, den lille busen hade svårt att vara stilla.
Albin och jag tog en sväng förbi toysrus, inhandlade dem sista presenterna till lilleman. Sen blev det även ett stop vid ett bageri, vi blev lite fika sugna.
Nu har lugnet åter lagt sej, Dick stackarn som jobbat med cupen har åkt in för att jobba hela natten. I morgon drar barnens matcher igång, det är väl si så där 15 matcher vi har framför oss :)

Ha en bra kväll..

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Coquina

Rolig bild =) Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla, perfekt för dig som har barn =)

2012-01-06 @ 10:49:25
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0