Härlig sommarkväll

Igår hade vi en mycket trevlig kväll, åt och drack gott.
Linus var helt salig, massor att bilar och leka med och två snälla 5 års pojkar att
busa med. Alwa var så duktig och somnade innan sju i sin lift, vaknade utav att jag
skulle sätta henne i bilbarnstolen när vi var på gång hem. Hon somnade om i sin
säng efter att ha fått lite ersättning.
Nu börjar det närma sej, endast en vecka kvar tills vi reser. Idag började jag att
packa, tvättmaskinen har gått varm med dem kläder vi ska ha med oss, och det
blir inte mycket, packningen kommer att bli stor ändå.
 
 
På eftermiddagen sken det upp och blev kanon väder, passade perfekt då jag hade planerat
att grilla hamburgare till middag.
 
 
Det var så varmt och skönt i kvälls solen, det är inte många såna här kvällar vi haft i år.
 
 
Just för tillfället sitter jag framför tvn och väntar på att Therese A ska simma final i OS.
Så nu får vi hålla tummrnma för en guld medalj.
 
 
Många soliga hälsningar från mej!
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0