Söndag 23:e Januari



Idag har det varit ett helt underbart väder, en perfekt
vinterdag.
Dagen började med att jag ställde mej för att baka
scones till frukosten, när jag står där och bakar kom jag
på att Emelie skulle ha sina barngympa grupper, hon hade
totalt glömt bort det, det har ju varit jullov så det är första
veckan. Så det blev till att kasta in scones och äta dem i
ett nafs, så blev det med den mysfrukosten. Sen var det bara
att skjutsa henne om hon skulle hinna.
Idag var det tänkt att vi skulle på 17 års kalas, barnens kusin
Alexandra fyller år. Grattis grattis!!



Men tyärr fick vi inte till det, så vi får gratta henne när det
passar. Istället så for jag in till gymmet när Linus sov, när jag
precis har sprungit färdigt på löpbandet så ringer Linnéa och
frågar om hon får åka med en kompis till Fyrishov och bada.
När jag kommer hem så står hon i hallen och väntar på att
bli hämtad, hade varit så duktig och packat ner allting själv.
Igår lovade jag Emelie att hjälpa henne att färga håret, så
när jag duschat och ätit nått så tog vi en promenad till affären
för att köpa färg, det blev mörkt mörkt brunt. När vi gick var
himlen så vacker, såg ut som ett foto.



Nu har Linus lagt sej och jag har precis haft i färgen i
Emelies hår, alltid lika spännande att se resultatet.
Nu har det börja släppa för Linus när det gäller att gå,
innan han skulle gå och sova så blev han lite modig, han
höll i en leksak och trodde han höll i mej och sen gick jag
han runt. Så söt!!!

Nu är det dags för Solsidan, kvällens höjd punkt.

Ha det så gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0