Innebandy dag 2



Ja vad ska man skriva idag då, jo som igår då så har vi
farit runt på matcher. Jag började med att åka med Linnéa
på match och Dick åke iväg med Albin. Det blev vinst för
båda lagen.
Sen bar det av hem igen för att hinna få i
barnen lite mat innan det var dags för nästa match.
Jag hann även ut på en timmes promenad med vagn och
hund. Det sken upp och blev ett strålande vinter väder.





När jag kom hem hade Linnéa passat på att gå ut i snön,
det var ju kram snö. Hon hade gjort en snögrotta som hon
låg och smög i.



När jag kom in var det bara att snabbt byta om och ge
Linus lite mellis innan det var dags att åka in mot Allians-
hallen och nästa match, Linnéas sista match för dagen.
Linnéa gjorde en kanon match, två mål och matchen
stjärna. Tjejerna var så duktiga.



När matchen var klar hade det blivit mörkt ute och dags för
middag, insåg att tiden var för knapp, för att hinna åka hem 
att laga mat, innan det var dags för Albins sista match.
Så vi stannade på Max och åt. Det var riktigt gott, det händer
inte så ofta.



Linnéa var duktig och gav matvraket Linus mat medans
jag och Dick beställde mat åt oss andra. Innan det var
dags att åka till Fyrishov där Albin ska spela klockan åtta,
skjusade Dick hem mej med Linus, det började bli dags för
John Blund att komma. Linus har varit så duktig hela dagen.
Han liksom bara hänger med. Super nöjd!!



Nu har John Blund varit här och liten sover, så nu ska jag tända
lite ljus och lägga mej för att titta på nya säsongen av
Let´s Dance.

Ha en trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0