4:e Januari



Så där ja, nu var julen borta. Så skönt!
Har sprungit runt hela dagen och meckat med lampsladdar
och stjärnor, varit ut på vinden med alla saker. Linus har varit
mej i bakhasorna i hela tiden, ska vara med och riva. Nu är
det bara granen som ska ut, men kartongen som alla sakerna
låg i har mössen ätit på, så nu är jag nyligen hemkommen
från stan med en ny låda i plast, tji fick dem små rackarna.
Jag och mamma har varit runt i en hel del affärer, vi var på
jakt efter födelsedagaspresenter till Linnéa, så nu var även
det avklarat. Nu är det bara bakningen kvar, hur jag nu ska
hinna med det, Storvretacupen kör ju igång för barnen nu
och det blir fullt upp.
Jag tror att även Linus blir en innebandyspelare, han är helt
tokig i klubba och boll, igår fick han en egen liten klubba av
en kompis till Albin, den vevar han runt med.

 

Bilderna blev så suddiga, men ungen kunde ju inte sitta stilla. Hihi

Nej nu ska Dick och jag ta fram nått gott att äta och dricka, nu
ska här mysas.

Kram från mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0