Nu får det vara nog!

Nej nu får det vara nog, vill inte ha mer snökaos. Det är
jätte fint med snö och sol ,men inte det här skitvädret.
Har inte tagit mej ut på någon promenad på två dagar,
stackars dogen. I morse efter jag skjutsat barnen till skolan
och Emelie till bussen så hoppade jag i säng. Vi tog en skön
sovmorgon tills telefonen ringde och väckte oss tjugo över nio.
Hm det var svägerskan som inte tyckte vi skulle sova längre ;)
hon är bara avundsjuk ;)
Vi tog en lång och skön frukost, Linus satt och spelade apa.


Först allvarlig


Busig


Busigare


Sen ville han inte lyssna mer!

Idag har vi bara passat på att mysa, när det var inne väder. Linus
har visat att han kommer att bli nästa innebandy spelare i den här
familjen.



När Albin kom hem från skolan var det dags för fredagsfika, idag var det
bara han hemma. Linnéa gick med en kompis hem och där ska hon sova och
Emelie ska hem till en kompis på fest. Desto mer fika till oss, hihi.



Det är tur att man hade tränat medans Linus sov, annars skulle jag
se ut som en bulle, gottråtta som man är...
Nu har Dick åkt till jobbet, även Albin har lämnat hemmet för att sova
hos en kompis, så nu sitter man här i sin ensamhet. Ja inte helt själv
förstå, liten är ju hemma men han sover gott. Så nu ska här laddas
upp med nått gott att dricka och äta. Mums!!

Trevlig fredagskväll önskar jag er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0