Dags för fredagsmys!!



Som ni ser på bilden ovan så startade min dag på gymmet,
det var styrka och intervall träning som gällde. Sen var det
bara att skynda hem Dick skulle in och jobba. Möttes av en
liten guldklimp som sa Heeej. Det sa han även till en tant
i affären. Så söt!
Efter att jag tagit en skön dusch var det dags att äta en
lite tidig lunch, var så hungrig efter att ha tränat.
Undertiden jag tränade for Linus runt och grejade, han är
bra på att roa sej själv. Nu har han kommit på att han själv
kan hämta smörgåsrån om han blir sugen, hm. Det blir till
att flytta på burken. Nått annat som han också hittade på i
skåpet var:



Ja just det frukost flingorna, nam nam enligt Linus.



Han blev lite smått sur när flingorna åkte upp köksbänken.



Men det gick över lika fort, för när han står där och tittar upp
mot bänken får han syn på disktrasan och då får han fart, hans
nästa mål blir vardagsrumsbordet, har minsann sett hur mamma
gör.

 

Och vips så är trasan på helt fel ställe, usch!



Men han är glad, fast den måste ha smakat skit!



Hallå, vad gapar du för, tänker nog Linus här!

Idag slutade Linnéa klockan ett och imorse lovade ju jag, mitt
pucko att jag skulle komma och hämta henne. Men hur fan ska
det gå till när jag inte har någon bil. Blondi!
Så då bestämde jag mej för att gå och möta henne istället, på
väg till skolan tog jag vägen förbi affären och köpte lite gott
fredagsfika till oss. Idag var det bara jag och Linnéa hemma,
Emelie och Albin åkte direkt till kompisar efter skolan. Vi hann
inte riktigt ända fram till skolaninnan vi möte henne,
 Linnéa hade fart i sina små ben.





Det var riktigt kyligt ute, fast solen sken så fint. Vi hann precis
hem innan det var dags för Linus att sova en stund, då passade
Linnéa och jag på att fixa fika, hon var duktig och fixade kaffe.

 

Vi satt oss och läste, jag Aftonbladet och Linnéa Klick. Vi hade det
så lugnt och skönt.
Nu har liten hoppat i säng och Linnéa har hoppat i sin pyamas, nu ska
här fredags mysa.

Ha en skön fredag!!! 


Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken liten gosig kille!!! Så klok! Vet redan hur man gör när man städar! Han är för söt när han står och torkar bordet! Kramar till hela familjen Hammar

2011-02-18 @ 19:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0