Helgen som gått



I lördags tog vi en tripp för att hälsa på pappa och Ann. Vi måste inspektera det nya
huset, när vi var där sist hade dem precis flyttat in och hade inte fått möblerna på plats.
Dem hade fått det jätte fint.



Vi var lite sena iväg på förmiddagen så vi kom precis fram när det var dags att äta
lunch. Jag utfodrade mina små djur med pannkaka, Linus hade knappt tid att äta, han
skulle ut i garagen och titta på traktorerna. När han kom ut till garaget var det en liten
traktor som fångade hans intresse, så den fick vi ta med oss ut.



Däremot tyckte Albin och Linnéa att det var kul med maskinerna, Linnéa hoppade upp
och körde iväg och då kunde ju inte store brosan vara sämre. Dem var riktigt duktiga
på att köra.



  

När fikat var färdigt kom dem dock fort, bull ungarna. Hihi



Igår var det Söndag och jobbdag för mej, Dick åkte med barnen och tittade på
när Albin spelade sin första match efter sommaruppehållet, det spöregnade. Jag
var glad att jag jobbade ;)
Nu ska jag berätta en liten hemlighet som jag haft en tag, närmare bestämt i 13
veckor. Idag har nämligen Dick och jag varit upp på Akademiska och gjort ultraljud/
fosterdiagnostik.



Våran kommande lilla prinsessa.
När vi fått reda på att allt står rätt till i magen och jag fått de bästa resultaten man
kan få, så tog Dick och jag en fika på Fågelsången.



Jag beställde givetvis en capuccino shake, så gooooooooooooooood.
Vi köpte med oss fika bröd till barnen, som var hemma och tog hand om varanndra.
Emelie hon låg och sov i soffan när vi kom hem, hon har varit borta inatt och tydligen
fått två timmars sömn. Tur att Linus älskar Pippi Långstrump, så hon fick sova ifred. Ha ha
För att hon skulle vakna till tog jag med mej henne på en raskpromenad. Gissa om hon
var jätte glad över detta. Hihi
Imorgon är det arbetsdags igen, så nu tar jag kväll!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Marie i Vattholma

GRATTIS!!

Gud vad kul med en liten på G. Hoppas att Ni alla mår bra. Här är det bara bra för vi har semester i 2 veckor till.



MVH Marie

2011-08-08 @ 23:27:54
Postat av: Hannapanna

Haha emelie var nog den gladaste människan i universum ! :D

2011-08-09 @ 20:05:26
URL: http://kingolleeh.blogg.se/
Postat av: Madde

Oj en till??? Va kul!! ett stort grattis till er!!!

2011-08-09 @ 21:48:53
Postat av: Madeleine Engberg

Hoppsan det var roligt att höra! Stort grattis till er alla!!!

Kram

2011-08-09 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0