Fredag 5:e Augusti



Vilka underbara dagar vi haft den här senaste veckan, synd bara att jag
har jobbat. Idag var jag ledig, så idag har jag lapat sol hela dagen.
Barnen har haft en skön vecka ute i solen, badat, badat och badat.
Linus springer naken hela dagarna.



Linus älskar att plaska i vattnet, så att det stänker i ansiktet. Albin tyckte inte det var
lika roligt.





Emelie och Linné satt och läste i varsinn solstol. Albin har inte ro att sätta sej att läsa
han bläddrar hellre i en innebandytidning.





På eftermiddagen tog vi en sväng in till Ica Maxi, jag har läst ut min bok och ville ha
nästa som kommer efter, men den var ju inte lätt att få tag i, jag fick åka hem tomhänt.
Jag var även in på coop och på affären hemma som säljer pocket, men nej, ingen bok.
På Maxi träffade vi på pappa och Ann, Linus blev så glad när han såg att pappa hade sin
grävmaskin på släp efter bilen. Han hoppade in och prov satt, spännande. Han är helt
tokig i bilar och traktorer. Vi bestämde att vi skulle ta en tur till dem i morgon så skulle
Linus få åka lite traktor.

Nu ska vi ta kväll och mysa.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0