Värme



Nu är det vår och barnen kan återigen cykla till och från skolan.
När dem farit iväg satt jag mej i tystnaden och åt lite frukost,
idag var det åter dags att jobba lite. Kul kul!! Dagarna bara
försvinner iväg.
När jag kom hem på eftermiddagen möttes jag av en överlycklig
liten Linus, han älskar att trava omkring ute. Idag har det varit
helt underbart varmt ute, äntligen kommer värmen. Det var 
16 grader.  Ja nått bakslag får man säkert räkna med, men man
får leva i nuet och njuta av dagarna. Det var en liten gumma som
kom in på jobbet och sa att det skulle snö i morgon. Hmm!! Låter
inte så sannolikt om man kollar termometerna just nu.



Efter vi ätit middag tog jag med mej Linus och Tintin på en promenad,
vi mötte upp Emelie som hade varit på barngymnastik. Klockan var
efter sex och det var fortfarande så skönt ute.
Nu är det dags för mej att ta tag i lite hushållssysslor, ett ont måste.

Ha en underbar vår kväll!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0