Härm apa!

Hej hej, nu är jag tillbaks till verkligheten igen. Hahaha
lgår var jag i väg och jobbade lite extra, ja så lite blev
det inte, jag jobbade 10-20,30. Så när jag kom hem igår
var jag ganska trött, så det blev inget bloggande. Men det
var kul att få komma ut och jobba lite igen..
Men så jag längtade hem till barnen, speciellt Linus, inte för
att jag tycker mer eller mindre om mina barn utan för att
han är så liten, då får jag dåligt samvete att jag lämnar honom.
Ja jag vet att jag är knäpp, han är ju över ett och större delen
av alla barn börjar ju dagis då. Men det är en känsla man har.

Idag skjutsade jag barnen till skolan och därefter åkte jag in och
tränade, hade ingen större lust, men vad fan, jag mår så mycket
bättre när jag får röra på mej. Men sen kan ni tro att jag fick
bråttom hem till min lille Linus. Jag tror att jag skulle pussa sönder
honom, han blev lite smått arg på mej. Hihi
Han är för go..




Här har jag precis visat Linus videoklippet nedan som han sen är snabb
att härma efter...





När Linnéa kom hem från skolan så gick hon och Dick ut och tog
fram alla cyklarna, hon har under vinter växt ur sin gamla men som tur
är hade vi en fin cykel kvar efter Emelie, som passade perfekt. Så
när jag talade om att jag skulle ta en promenad så ville hon cykla med.



Ikväll hade Albin fotbollsträning i stenhagen och då passade jag och
Linnéa på att stor handla på Maxi, skönt nu är det handlat inför helgen.
Nu ska barnen i säng och jag ska sätta mej ner för att äta en god
smörgås och plugga lite inför morgondagens arbete.

Bye bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0