Vardag igen

Ja då var det vardag igen, skolan började igår. Dem här
dagarna har bara försvunnit, snart är det helg igen. Igår
morse mötes vi av en tråkig syn, våran stora fina hängbjörk
som skyddar perfekt mot insyn, hade delat sej på mitten.



Dem här dagarna har jag hunnit med att stor handla på Maxi, passade
på medans Emelie hade fotbollsträning i stan. Nu har utvecklingssamtalen
satt igång, först ut var Linnéa. Allt var bra och hon hade klarat 2:ans mål.
Det tokiga var att tiden för samtalet var precis den tiden som Linus sover
middag, först tänkte jag hålla honom vaken och ta med honom, men hur
kul är det att sitta med en trött unge och försöka lyssna på vad fröken
säger. Då erbjöd sej Christina att sitta hemma hos oss undertiden jag var
borta, så att Linus fick sova. Tack Christina!!
Efter middags luren var det dags för lite lek ute, det hade kommit lite regn,
Línus tyckte det var kul att plaska i vattnent.

 



Idag har jag också varit iväg och tränat på morgonen, därefter skyndade jag
hem, Dick skulle iväg till jobbet. På förmiddagen kom en kompis med sin lille
son och vi tog en promenad i solen innan lunch. Nu har vi ätit middag och
tjejerna i huset har stuckit iväg på sitt, Emelie är på fotbollsträning och Linnéa
är på innebandyavslutning. Dem skulle få träffa a-lags killarna, hon tog med sej
penna och papper så hon kunde få autografer. Albin skulle också ha gått men
han orkade inte, hade ingen lust. Han är så trött på kvällarna nu när det är
pollen säsong.
Ja då var det dags att betala dem där jädrans räkningarna :(

Bye bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0