Söndag 17: April

Ännu en skön vårdag har lidit mot sitt slut.
Förmiddagen tillbringades ute, jag krattade och krattade, det
känns som jag aldrig blir klar. Linus han knatar runt och
grejar. Snabb är han också, man kan inte vända ryggen till,
då kan detta hända.



Linnéa var snäll, hon kom ut och hjälpte mej, hahaha i fem minuter.



Emelie och jag åkte in till gymmet undertiden som Linus sov middag.
Han vaknade precis i samma stund som vi klev innanför dörren igen,
helt ovetandes om att mamma hade varit på vift.


Emelie tränar lite mage...

När vi hade duschat skyndade vi oss ut i solen. Jag gjorde i ordning lite
fika, det hade vi gjort oss förtjänt av. När vi satt där ute kom Dick
utvinglandes, trött efter att ha jobbar fyra nätter, nu återstår det bara
en natt. Vi hjälptes åt att plocka fram alla utemöblerna, så vi kan sitta
ute och njuta i påsk. 





Till middag åt vi grillad fläskfilé och potatisgratäng, det var så gott.
Det blev soprent inte en matgnutta kvar, man blir hungrig utav att
vara ute i solen hela dagarna. Efter att jag fått Linus i säng för natten
så fortsatte jag med min krattning, nu återstår bara en liten bit, snart
snart är det klart.

Nu är vi allihopa ny duschade efter dagens utedag. Barnen har beställt
scones, så nu ska jag ta och baka lite. Mys mys blir det sen..

Hej på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0