Morgon bus!

I morse var det full rulle på lilla Linus, han ålade runt
och rev med sina saker och tjöt av glädje mellan
varven. Denna foto serie talar för sej själv.



     

     

När det var dags för Linus att sova förmiddag stuvade jag in honom
ovh vagnen i bilen och åkte hem till Åsa i stan för att dricka kaffe latte.
Linus sov över 2 timmar ute i vagnen när vi fikade. Åsa hade varit
till Forsa bageriet och köpt smaskigt fika bröd.
När jag kom fick jag veta att jag skulle bli ensam hemma med Linus,
Dick skulle iväg och jobba på Råsunda, Emelie hade match, Albin skulle
sova hos en kompis och det skulle tydligen Linnéa också. Då kastade
jag mej på telefonen och ringde Åsa eftersom hon också skulle vara
själv, så nu kommer hon strax hit och äter middag med mej.
Trevligt, trevligt!
Nej nu ska jag leka lite med Linus på golvet, han ligger vid mina fötter
och leker tittut. Snart är det läggdags!



Ha en härlig mysfredag, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0