Fånga dagen



Denna skylt hänger på väggen bredvid våran säng, och man blir
faktiskt lite piggare och gladare när man läser detta innan man
går upp.
Som vanligt startade jag och Linus dagen med en promenad, men
snart kommer väl kylan och man har inte lust att gå ut så tidigt med
lilla Linus. Det börjar bli så höst fint ute nu.



Igår skrev jag ju att Dick och jag skulle ha en mysdag. Vi åkte in till
stan och tittade lite, var på Ikea och åt lunch. Jag köpte en stor påse
godis för ikväll ska Dick och jag ha myskväll och fira helg, Dick jobbar hela
helgen så vi har helgmys ikväll. Mums!!!! 




Nu är även övervåningen städad, så rolig eftermiddag hade jag,
men nu är det gjort. Linus satt som vanligt på sin filt och lekte,
han har så mycket ljud och miner för sej. Han ser för rolig ut.

  
Drar in över läppen som en                     Blåser upp sej som en ballong!
gammal gubbe!

Ikväll har Albin både innebandy och fotbolls träning, på hans fotbolls
träning åkte jag med, jag passade på att gå motinsspåret med Tintin.
Nu har jag krypit upp i soffan och dragit filten över mej, blev lite frusen.
Nu är det snart dags för gott påsen.
Smaskens!
Nej nu skriker Linnéa att hon har en fästing krypandes på sej, så nu
måste jag illa.
Blääääääääääääääääääääääääääääääääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0