18:e September



     Go kväll på er allihopa!

Idag har man jobbat, så kul, dagen gick så fort. Det har
kommit in en del mysiga tröjor, bla en med lite Odd Molly
stuk. Men den fanns förstås inte i min storlek, men det
kanske var tur det. Hi hi
På jobbet fick jag lukta på en ny parfym som Gucci har
kommit ut med, dock inte i Sverige, en av tjejerna på
jobbet är nyligen hemkommen från USA, den luktade väldigt
gott. En annan parfym jag är lite nyfiken på är Laila Bagges
nya "you Rock", det ska tydligen vara en lätt doft och det
tycker jag om. Den släpps nu i dagarna på Åhléns. Jag fastnade
förstås för flaskan.



Tio minuter innan jag slutade dök hela barnaskaran upp, Dick
skulle iväg och jobba. När barnen kom passade vi på att köpa
lite tröjor, Linnéa är ju så kräsen, Emelie hittade en halsduk.
Jag hade tänkt att vi skulle gå in en snabbis på Ikea, men ångrade
mej i sista stund, gör det en annan dag utan en massa barn i
släptåg. Min kära latttemaskin har ju gått sönder, så jag tänkte
gå in och köpa en latte visp på Ikea. Jag får önska mej en
mjölkskummare  när jag fyller, en ny lattemaskin är inte billigt.
Vi köpte ju våran när Media market hade öppningserbjudanden.

På väg hem stannade vi på Max drive in, Albin och Linnéa ville ha
hamburgare, Emelie och jag gjorde iordning Chicken tortillas när
vi kom hem. Mycket gott!!!
Just nu är det bara jag hemma, ja förstås lill skiten också, men han
sover. Albin och Linnéa satte sej på cyklarna i mörkret och åkte till
skolan för att plocka äpplen. Vilka ideer dem får för sej. Hoppas dem
kommer snart för nu vill jag ha lördagsmys. Är så godis sugen!

Nu kommer dem hör jag, så nu tycker dem säkert att vi ska baka
en äppelpaj, men det får bli imorgon isåfall. Dem är alldeles blöta.
Så söta, alldeles röd mosiga.



Nu ska vi krypa ner under filtarna i soffan, barnen är trötta efter
att ha spelat fotboll och jag har ont i min fot.
Nu ska det smaskas GODIS!!!



Ha det så gott, för det kommer jag att ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0