Linus outfit!



Ja då var Robinson slut och jag har fått i säng Linnnéa.
Nu ska jag surfa runt lite innan jag går och lägger mej.
Det börjar bli dags att se sej om efter kläder till jul, både
för mej och barnen. Det kanske blir nån trevlig julfest.
Min kära mamma ringde idag och sa att hon hade köpt
en body till Linus, att ha till jul. Super fin!



En liten kråsbody med fluga!
Då kom jag på att jag sett ett par fina byxor samnt en väst
på Kappahl, så det var till att ringa kära B och be henne
lägga undan detta.

     

Han kommer att bli en riktig liten goding!



Nu är det bara tre till som ska ha kläder. Hmmmmm!

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0