Mamma mamma mamma!!!!



Ja det är så lilla Linus säger hela dagarna, han är
hack i häl på mej hela tiden. Han har en himla fart
nu för tiden, han har även börjat gå upp i krypställning,
men det går fortare på mage, ser ut som en militär när
han kommer farande.

 



När han är i gåstolen så river han i alla lådor han kommer
åt. Idag hade jag en påse med pasta i vardagsrummet
och alla påsar och burkar låg på golvet i köket. Skit kul
tycker han....



Idag har lill skruttan varit till handkirurgen, dem testade känseln
i hennes fingrar, det är nästan ingen känsel alls i två men dem
tror inte nerverna har gått av utan fått sej en smäll. Dem tvättade
rent och lag ett nytt bandage, nu ska hon ha det på och hålla
handen upprätt till på torsdag då hon fått ny tid. Det kommer
att bli jobbigt i skolan när hon inte kan och inte får använda
handen. Det hon tycker är värst med allt är att hon inte kan
vara med och spela innebandy. 
Idag hade jag tänkt att jag skulle måla klart i Linnéas rum men
insåg att jag först måste få bort lite mer leksaker bla lego, jag
har faktiskt lovat att jag ska göra ett lego rum åt barnen i data
rummet,så det var bara att börja flytta data och röja där inne
först. Hmmm! Albin ska få ha datan inne i sitt rum, det är ändå
bara han som använder den. I morgon hoppas jag kunna måla
färdigt i Linnéas rum.
Ikväll blir den nog till att slå in lite julklappar, min kära man ska
ju titta på fotbollsgalan, så då kan jag sätta mej på golvet med
paketen. Så skönt att ha det inslaget och klart.

Tjing tjing!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0