Fotboll



Nyss hemkomna från Emelies fotbollsmatch i Rasbo, så nu
har jag precis dragit igång brasan igen och tänt alla mina
ljus. Nu ska här mysas.
Emelies lag vann matchen med 1-0, det är ett himla högt
tempo när det spelas inomhus, jätte roligt att se på.
Tyvärr hänger man inte alltid med när man har en liten herre
med sej som har myror i brallan. Linus ska vara med och titta
på allt,helst ska han även pilla på allt.





Albin är just nu i Bälinge och spelar match, kunde tyvärr
inte klona mej, så han fick åka med en kompis till matchen.
Det är ju tyvärr Dicks jobbar helg, men jag blir inte ensam
i kväll, min kära mamma kom till oss på eftermiddagen med
sej hade hon lite gott dricka från bolaget, så nu ska
vi korka upp. Hihihi
Sen tror jag vi kommer att titta på Heartbreak hotel, den
är ju så rolig.

Skål skål!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0