Farsdag!
















Bilden tagen från dagens unt.
I morse när Dick kom upp till frukost bordet, kom
barnen springande med ett varsitt paket.



En fin t-shirt fick han, den drog han på sej innan han och
Linnéa åkte och tittade på när Linnéas lag spelade match.



En fin kopp till morgon kaffet. Linnéa  hade även gjort en
fin liten spindel i skolan, och Albin hade köpt en påse bilar.



Världens bästa pappa har haft fullt skubb hela dagen, först iväg
med Linnéa, som tyvärr inte kan spela pga hundbettet. Grrrrrrrrr
Men hon ville se matchen.
Sen var det Albins tur att spela match, idag förlorade dem.
Emelie har varit i Sunnersta och spelat fotboll och dem vann
med 4-3. En riktig sport söndag, som vanligt......
Själv har jag jobbat under dagen, det kändes som det var
mycket idag, men inte alls som igår. Det var nog mer så att
varje kund man hade tog lite längre tid, det var många som
ville ha det inslaget, Farsdag! Sen har vi som vanligt dem som
står och tror att man kan få rabatt på halva rea priset eller vill
utnyttja värdecheckar i sin mans namn, jag tror jag får fnatt....
Undra på att köerna växer!!!!
Men lite skit kan man ta när man har så härliga kollegor, puss
på er!!
När jag slutade jobba kvistade jag in på coop och köpte lite smaskigt
fika till kvällen, här ska det firas ordentligt, jag kunde ha köpt
allt jag såg, var så hungrig när jag handlade och då kan man bli
sugen på det mesta. Väl hemma lagade vi i ordning lite Wook med
lövbiff och cashewnötter. Mums!!
Satt fint i en hungrig mage.



Barnen och jag har precis tagit en kvälls promenad med dogen,
vilket skit väder. Nu ska jag slå mej ner i soffan för nu
ska här spelas barn geni, killarna mot tjejerna.

Hej då på er alla godingar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0