Äntligen hemma!

Usch vad jag fryser, har varit och tittat när
Emelie spelade fotbolls match i Bälinge. Det var
snor kallt om fötterna.



Jag fick lov att sätta vantarna på fötterna. Men nu är jag
äntligen hemmma i värmen. Dagen har gått i en rasande
fart, idag har jag nämligen jobbat, lika kul som vanligt. Nu
börjar julklapps handeln, idag såldes mycket morgonrockar
och pyamasar. Direkt efter jobbar for jag direkt hem till
svägerskan, hon fyllde år i måndags, så vi blev bjudna på
mat och tårta. Allting smakade mycket bra, jag blev propp
mätt. Men nu  har det gått några timmar och det börjar
suga i godis tarmen. Ska nog hälla upp en cider med lite
karra till. Sen sover jag nog snart gott i soffan. Är så trött.
Gäsp!! 

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0