2:a Augusti

Nu är det lugna gatan här igen.
Idag är det ok med Linnéa igen, när hon kom hem var
hon ordentligt omplåstrad. Inga stygn och inte några
invärtes skador. Skönt!
I morse var hon lite mörbultad.
Idag har jag, svinkoppan och halta Lotta varit till Ica Maxi
och stor handlat. Linnéa skötte scannern och jag och Albin
plockade varor. Team work!!!
Idag åkte Emelie till sin pappa, hon ska vara borta 2 veckor,
det känns lite konstigt hon brukar inte vara borta så länge.
I förra veckan var jag med Emelie till optikern och beställde
glasögon, hon var jätte fin i brillor. Hoppas dem blir klara innan
skolstarten.
Idag har Linus suttit för sej själv och lekt hela dagen,ja nästan
iallafall, så fort han ser mej gå förbi måste han gnälla lite, då
ska han upp och gosa. Så man får smyga förbi honom. Hi hi!







När Linus blev 6 mån var Dick och köpte en gå stol till honom, den
älskar han att vara i, just nu backar han mest. Men det står nog
inte på innan han är överallt och river.
Nej nu ska jag ta kväll!!
Natt natt

Kommentarer
Postat av: henna

vilken fin blogg:) va synd att vi inte kunde träffas över en middag i morgon, men det går fler tåg:) hoppas vi kan träffas snart dock. hälsa familjen, kram henna

2010-08-04 @ 22:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0