Sköna kvällar

Vaknar att regnet droppar utanför, tror inte det är sant . Ska göra mig i ordning och och till gymmet , påvägen hem ska jag hämta Albin, han smsade och ville komma hem.
Igår kväll kom Ingela förbi , vi satt länge och njöt av den sköna kvällen och pratade om livet. Det har varit en tuff tid , min
sjukskrivning när mitt hjärta började krångla pga all inre stress för att få ihop vardagen ensam med barnen , sen all den oro för mina tonåringar och alla dessa provtagningar och läkarbesök då jag två gånger i veckan varit tvungen att gå ifrån jobbet . Nu börjar det öndå ljusna , Vi kommer forfarande få göra ett besök i veckan för provtagningar . Det tär på en när ens barn inte mår bra.
Mot en ljusare framtid 🤗😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0