Helvetes fredag

Hatar dessa fredagar när barnen åker, det gör ont i hjärtat att lämna dem ledsna på dags och skola. Fy fy fy 😥😥😥Det är tur att jag går in i min jobb period nu, så man slipper tänka så mycket, sova och jobba. Vips är det snart fredag igen 😀
Vi har haft en fantastisk sommar vecka, sol och bad ☀️😎❤️

I måndags var Alwa ledig med mig vi var till stan oxh köpte namnsdags present till henne , en klocka skulle hon bestämt ha. Sen fick vi några sköna timmar i poolen.

I onsdags var det Linus tur att vara hemma, lite dålig i magen. Det är mysigt att få lite egentid med en i taget. Vi bakade äppelpaj till eftermiddagsfikat och Linus var snabb i poolen när solen tittade fram.💙

Det var en super lycklig Alwa vi hämtade hem dagen när hon hörde att hon skulle få paj till mellis 💗

Kvällarna har jag haft fullt upp, knappt hunnit träna, Linnea tränar varje dag , så det har blivit en el del skjutsande till stan och vattholma.

Önskar er en trevlig helg ☀️☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0