Veckorna rullar...

I måndags var jag och Alwa in till polisstationen för att hämta ut Albin och Linneas pass, det blev till att göra ett nytt till Alwa också.

Det blev även en fika och besök i garaget för att titta på polisbilarna. I tisdags var det dags för lill hjärtat att gå till tandis, som hon längtat, hon var såklart jätte duktig 💗
I tisdags var det även dags för innebandy för Linus igen, den här träningen fick han vara målvakt. Det tyckte han var kul, sa att då slipper man springa så mycket 😂

Linus är sin Papua upp i dagen på detta kort 😀

Alwa och jag har fruktstund undertiden 😊

Igår sjönk jag och Linnea ner i soffan och tittade på Storvreta-AIK, tyvärr blev det förlust.
Idag har vi varit till barnens kompisar i Bälinge , min fina vän Linda och hennes fyra härliga barn. Det var mycket trötta men nöjda barn i bilen hem, hoppas vi snart ses igen.
Nu tar jag kväll , kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0