Jobb helg 😅

I torsdags var det fullt ös pÄ barnen, det var packning som gÀllde, barnen har tillbringat helgen hemma hos morfar och Ann eftersom jag har jobbat.

IgĂ„r nĂ€r barnen kom hem , tog vi bilen till Alunda för att se Linnea kvala in till usm. Det gick bra dem gick vidare đŸ‘đŸŒ Hon har lite ont i höften idag nĂ€r hon i slutet av sista matchen Ă„kte pĂ„ en hĂ„rd tackling och flög i golvet.

Det var trötta barn pĂ„vĂ€gen hem, efter en hĂ€ndelserik helg😂

Efter matchen Ă„kte vi och handlade , barnen köpte bullar och stannade till och hĂ€lsade pĂ„ sin pappa medans jag hĂ€mtade ut mitt körkort. NĂ€r vi kom hem blir jag sĂ„ glad sĂ„ jag grĂ€t, Emelie satt hemma i soffan ❀

Vi Ă„t en mysig middag tillsammans ❀
Nu Àr det mÄndag , Linus har naturskola och ska ut med matsÀck i skogen.

Söta killen ❀❀ Det var en lite lĂ€gesrapport 😊

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0