Valborg ☀️🔥

Från början var det meningen att jag skulle jobba men i sista stund på fredag styrdes det om, vi jobbade över istället på fredagen så blev vi lediga.


Började dagen med brunch hemma hos min fina vän Henna 🍾🍸.

 Sen drog jag vidare ner på stan och möte upp en vän som hade varit och ätit lite lunch med sina vänner, vi slöt samma på flustret. Där spelade Du och Jag. Det var ett fantastiskt väder och fullt med folk, en mycket trevlig dag🍾☀️❤️


Träffade på väldigt många man kände.



Mot kvällningen splittrade vi på oss igen, jag blev hämtade av Tesssan , Tord och Henna och så bar det av hem till dem på grillning, min vän drog vidare till station för en bit mat. 


Super skönt var det på deras baksida, min bror med dotter kom också förbi. Vi åt och drack gott.


När Hennas Håkan slutat jobba, hämtade han oss, släppte av mig vid Station, träffade på min vän och vi satt och pratade en stund innan vi pallrade oss hem, man var lite små seg efter en lång dag i sköna vårsolen ☀️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0