Sköna dagar ☀️☀️



I söndags njöt vi hela dagen i solen hela. På morgonen hann jag precis komma hem innan pappa kom med sin grävare, äntligen har jag fått en fåra vid uppfarten så jag kan plantera häck. 


Mitt på dagen kom mamma på cykel, vi dukade fram fika. Vi solade och hade det bra.


På eftermiddagen bytte jag om och stack iväg på 8 km löpning, solen stekte bra när jag blev svettig.


På kvällningen tände vi grillen , älskar denna årstid.




Innan mamma cyklade hem njöt vi av den sköna sommarkvällen och ett glas bubbel.


När mamma åkt var barnen trötta , vi lag oss och läste en godnattsaga.


Jag gick sedan ut och satt mig en stund till och njöt av den vackra kvällen.


I morse vaknade jag åtta, alla sov, jag smög ut och gick en timme.


Hann hem och duka ut frukost innan barnen vaknade.


Idag hade jag lovat att shoppa på Gränby, ångrar mig så, ville vara hemma. 


Det är inte det lättaste att handla med Alwa, vet precis vad hon vill ha 😊

Trötta och hungriga var barnen efter tre timmar, det blev korv och glass. Sen blev det gasen i botten hem till solen. 





Dick kom ut på eftermiddagen och hjälpte till att få igång poolen. Snart ska här badas.


När barnen lagts var det dags för mig att åka på dejt😂😂 med min träning , intensivpass på Friskis. Hade som vanligt svårt att slita mig och åka hem❤️


Imorgon blir en ny bra dag ☀️☀️❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0