Bröllop ❤️❤️



Efter att ha jobbat fyra timmar på morgonen , trampade jag hem i värsta motvinden , kastade mig i duschen och iväg på bröllop. Min älskade vän Henna gifte sig med sin Håkan.


Så fina, inte ett öga var torrt ❤️




Hennas dotter och min dotter är jämngamla och bra vänner dem också.


Maten var suveränt god, en jätte trevlig middag. 


För att inte tala om tårtan som var super god 😊


Efter bröllopsvalsen öppnade baren och dansen var igång. 



Ett jätte lyckat bröllop, kan det bli annat med dessa fantastiska människor. 
Love you❤️❤️❤️


Vid tolv tog jag och Emelie taxi hem.

När jag vaknade blev det morgon PW på en timme in till stan för att hämta hem bilen. Sen åkte jag och köpte godis och lag mig med Emelie och tittade på Eurovision.


Avslutade kvällen med träning på Friskis, väldigt trevligt ❤️❤️ 
Nu tänkte jag väl att jag skulle packa inför min lilla tripp 😊🍷❤️ Man kan hoppas att det slutar blåsa innan jag ska ut och åka färja 🛳

Natti natti 

Kommentarer
Postat av: Fru Mattsson

❤️❤️❤️❤️

Svar: ❤️
Linda Hammar

2016-05-22 @ 18:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0