Vad hände 😳

Var tog helgen vägen.........


I fredags efter jobbet blev det en bit mat med goaste Henna, hon ger mig alltid glädje och styrka och kämpa vidare, jag sov kvar hos henne, smög upp och gick iväg till jobbet 5.30. Var mer än trött, inte alls pigg, kände mig febrig och så den envisa hostan. Skulle ha vart till min älskade vän Åsa som fyllt år men kände mig inte alls på topp 😢 

Blev sallad och Mellomys innan jag kl 22 kröp ner i sängen, sov i 12 timmar, välbehövligt  tydligen. 😳
Vaknade mycket piggare och drog iväg till Friskis, det kändes toppen. Handlade lite till Albins födelsedag imorgon. Idag fyller fasters fina 12 år, grattis Nattis❤️


Det blev även ett stopp vid en biltvätt, bilen var bara för skitig, lär ju snart bli det igen dock.


Den blev så fin, som ny 👍😊



På eftermiddagen har jag bakat, muffins 


oreocheesecake och bullar , när dem jäste drog jag en lång promenad på över en timme, grått och trist, ungefär som jag känner mig inombords.




Nu har jag myst lite i soffan och njutit av lite smått och gott som låg i kylen


så nu tänker jag dra täcket över mig och hoppas att den nya vecka blir bra.



❤️❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Henna

❤️❤️

Svar: ❤️
Linda Hammar

2016-03-07 @ 11:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0