Vabb igen 😬

Linus feber hĂ„ller i sig, sĂ„ det blev vabb idag igen. Innan jag skjutsade barnen till skolan blev det en PW i morgonsolen☀


FlyttfÄglarna Àr pÄ ingÄng, nu Àr det vÄr.


Efter dusch och morgonlock kom Pernilla pÄ frukost, klockan var nog tolv innan vi reste oss frÄn bordet.


Alwa satt med och kramades, förstĂ„s❀



Sem fick jag fart, stÀdade hela huset, vÀdrade kuddar och mattor. Putsade alla fönster pÄ utsidan.




Åkte till Ica och köpte pĂ„skliljor och pĂ€rlhyacinter, var ut i skogen och hĂ€mtade lite kvistar.


Alwa sov en timme i soffan, det behövdes, hon var hem till Wilma och lekte pĂ„ eftermiddagen. 
NĂ€r vi Ă€tit middag Ă„kte jag och trĂ€nade, hade inte alls rĂ€tta instĂ€llningen idag kĂ€nde jag, men jag hĂ€rdade ut. PĂ„vĂ€gen hem plockade jag upp Alwa, sem hĂ€mtade jag Linnea hemma som ville ivĂ€g och titta pĂ„ en innebandymatch. 
Han precis lÀgga barn, duscha och Àta nÄtt innan Linnea ringde och ville bli hÀmtad.
Nu ligger jag i sĂ€ngen, dags att sova 😊

Natti natti 😘

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0