Uppsala i ☀️

Har helt glömt bort och lägga upp mina fina bilder från vår vackra stad Uppsala. 


Efter en mysig lunchdejt som alltid❤️, strosade jag runt lite i Uppsala, skulle shoppa lite kläder men hittade inget, knäppte lite bilder istället, bilden ovan från Station där många mysiga kvällar har tillbringats ❤️ och kommer att tillbringas nu i vårsolen☀️❤️ 
Har så mycket härligt att se fram mot. Älskar sommaren, njuta av livet tillsammans med alla mina ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Är i fullgång att planera semester tillsammans med barnen och min egen semester på tu man.


Vackra slottet, efter en mysig fika inne på Fågelsången med dem bästa i mitt liv❤️

Vackra domkyrkan 😊


Uppsala, vår, kärlek, livet, njuter ❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0