MellomysđŸŽ€



Startade en strÄlande morgon med en skön promenad, jÀtte hÀrligt vÀder


NÀr jag kom in hade alla barnen vaknat och vi Ät en lÄng och mysig frukost.
NÀr morgonsysslorna var klara, kokade jag kaffe och gick ut och satt mig med Ärets första kaffekopp i solen. Efter lunch kom Alwa hem, som sovit borta, dÄ kom Àven en rörmokare med sina barn, han skulle hjÀlpa mig med en sak som inte fungerar som den ska i brunnen. Det blev mÄnga barn som ville ha fika i solen.


Till och med tonÄringarna tittade ut och höll oss sÀllskap.


Vi var ute hela eftermiddagen, nÀr vi kom in började jag med middagen, Alwa som skulle hjÀlpa till orkade inte lÀnge, utan lag sig ner pÄ bÀnken.


Sen utbrister hon mamma kom vill ha en kram, har saknat dig sĂ„â€ïž


Alwa var sÄ trött efter att ha sovit borta och varit ute hela dagen att hon bad att fÄ gÄ och lÀgga sig innan Melodifestivalen började. Vi andra dukade fram lite gott och bÀnkade oss.







Linus Ă€r en riktig mellofantast, kan varenda lĂ„t, i Ă„r höll han pĂ„ Frans. Blev alldeles stilla nĂ€r Frans sjöng, sa tyst det kommer vatten ur ögonen, och torkade bort tĂ„rarna. Rörd kille❀




Han var sÄ spÀnd under röstningen.


Och nĂ€r resultatet kom , sĂ„ kom det vatten ur ögat igen 😊


Idag tog jag barnen och Äkte till Friskis pÄ förmiddagen, nÀr jag var pÄ gymmet satt dem och ritade.


NĂ€r passet började satt dem och tittade pĂ„, Alwa lag sig ner och somnade, hon Ă€r hopplös😊💖


NÀr vi kom hem var hon pigg igen och satt sig och scrapbookade lite medans jag förberede middagen.


Kl 17 var det dags för Linnea att spela match mot Saga, det behövdes en seger, det satt lÄngt inne men dem segrade tillslut , skönt.


Nu ligger jag och njuter av sista timmarma pÄ helgen.


Kram 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0