Stadsparken


När jag åkte till jobbet stod mina små hjärtan och vinkade farväl, så söta. Det tog emot att åka iväg, men dem har det bra hemma med bästa mormor , hon är guldvärd. ❤️


Efter jobbet bar det av till Stadsparken och AW, vi tackade av en kollega.



Fantastisk kväll, god mat och dryck, bra musik och glada människor 🍷😊☀️



Flera sådan kvällar vill vi ha i sommar.


Avslutade kvällen med några glas på
station, hade tänk möta upp min vän men som hade lite mycket att stå och skulle upp tidigt för att rå iväg sonen på resa. Träffade på en hel del trevliga människor.

Idag har vi farit runt och shoppat lite avslutningskläder, växter till altanen mm. 
Linnea ville till net on net och köpa morsdagpresent till mig, där hittade dem små fina tandborstar, som dem fick av snälla mormor. Vilken lycka ❤️

Dagen bara försvann, när vi skjutsat hem mamma åkte vi hem och gjorde tacos, när barnen lagt sig fick Linnea med mig på en löprunda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0