Soliga söndag ☀️❤️

Efter mitt vanliga söndagspass fixade jag mig i ordning och tog bussen till stan. Vandrade genom ett varmt och soligt Uppsala.


Möte upp min dejt i Botaniska trädgården.


Vi började med en fika på café Vicktoria, väldigt mysigt och omtyckt, fullt med folk.


Vi letade upp en solig plats i dem lummiga trädgården och hade många mysiga och sköna timmar i solen. Bara njöt av fågelkvitter, humlor och den vackra utsikten.


Vid 18 tiden slöt vi upp, somliga hade tvättid och jag hade bestäm med min underbara vän Henna att äta middag hos henne. Vi hade några sköna timmar framför fotbolls EM. 


Nu är det sängdags, kl ringer 4.30😫

Natti natti❤️

Kommentarer
Postat av: Henna

Myysigt 😃😘❤️

Svar: Myckey ❤️☀️
Linda Hammar

2016-06-12 @ 23:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0