Sigtuna ☀️❤️

Efter jobbet igår hade jag och min vän bestämt att ta en mysig kväll i Sigtuna. Vi stannade först och köpte en del på bolaget, min väns barn tar studenten och det behövdes köpas en del vin.

Vi strosade runt i Sigtuna och tittade lite i affärer, och på den vackra naturen.  Vi avnjöt middag nere vid vattnet.


Åt en god räksmörgås och drack gott rosé vin. Dumma  som vi var frågade vi inte vilken sort.



Satt  länge och njöt, sen strosade vi runt och fotade och njöt av en underbar kväll.






Väldigt vackert och rofyllt ❤️❤️





Jag hade gjort en picnic korg , den dukade vi upp på hemvägen, vi stannade vid wenngarns slott. En underbar stund , så fint, solen gick ned.


Vi var inte hemma förens kl 22, det var fortfarande 20 grader ute. 
En fantastiskt sommarkväll, hoppas få njuta av många sådana kvällar i sommar.

❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0