Fredag, barn, fotboll, grillning ⚽️🍷☀️❤️

Äntligen fredag , barnen hemma och ordning återställd , lugn och ro. Jag prioriterar barnen i mitt liv, även fast andra hävdar annat. Har alltid satt barnen i första rum och kommer alltid att göra mina veckor.


Så glada dem blev när jag kom hem. Alwa sa jag längtar efter dig så jag håller på döööör. 


Hon har suttit som ett plåster på mig ikväll. Pussats och pussats.❤️❤️




Jag slutade tidigare idag för att hinna se fotbollen med barnen. Efter matchen satt vi igång med mat, grilla ville dem.


Med Alwa på armen ❤️❤️




Alwa åt som en häst, två stora portioner, mumsade och mumsade 😊


Kvällen avslutades med en fotbollsmatch .


Nu tar jag kväll , natti natti 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0