Lata dagar i ☀️

På förmiddagen när vi skulle äta frukost kom min snälla pappa förbi med en stor skiva som Linnea ska ha när hon står och skjuter, gissa om hon blev glad, hon stod länge och sköt. Sen blev det häng i solen.




Idag har vi firat min älskade Emelie som fyller 22 år nästa vecka, hennes syskon och jag också för den delen är inte hemma då, så vi firade lite idag❤️❤️



En härlig dag som dem flesta vi har haft denna vecka som snart lider mot sitt slut😓 Det känns tufft att lämna barnen i morgon, mycket lättare när man lämnar på dagis och åker till jobbet. Nu blir det ett tufft farväl när jag ska lämna av dem i stan hos deras pappa. Har lite ångest faktisk 😪😪😪 Blir en låååång vecka utan barnen på semestern, annars jobbar man varje dag så dagarna springer iväg. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0