Trevlig lördag 🍷🍷


Efter en lång dag på jobbet gav jag mig ut i spåret, härligt. Hann precis hem innan snöstormen började. Kastade mig i duschen, gjorde mig i ordning och drog i väg till bussen.



Gissa om det snöade😁, när jag stått en stund vid bussen, kommer jag på att jag glömt dra ur plattången och får springa hem igen. Blir så trött, mobilen ringde precis när jag hade fixat håret och då glömde jag dra ur sladden, tur att jag kom på det. Sen var det bara att rusa iväg i snön igen. Väl hemma hos Henna , bjöd hon och Sandra på smaskig plock middag. 


Åt mer än jag behövde. En jätte trevlig kväll med mycket gott och väldigt mycket  skratt. ❤️❤️
Tack Henna och Sandra 

Kommentarer
Postat av: Henna

Tack själv💕 Supermysigt💕

Svar: ❤️
Linda Hammar

2016-01-24 @ 19:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0