Söndag kväll

Har jobbat mycket den senaste veckan när barnen varit hos sin pappa. Det har varit tidiga kalla morgnar jag åkt , har varit som att spela på lotto om bilen skulle starta😁

Igår var det lördag och min älskade vän var ny hemkommen från Thailand så ett träff var ett måste, trots brist på sömn. 



Henna bjöd på god middag och lite bubbel, sen gick vi till station och drack lite vin🍷



Hade en super trevlig och mysig  kväll som avslutades på bästa sätt 😊


Låg länge och drog mig i sängen i morse.  Vid tre gjorde jag mig i ordning, och åkte för att se Linnéa spela match , hon gjorde ett mål och tre assist 👍, en mycket spännande match. När jag kom till hallen blev jag påhoppad av mina älskade små ❤️ Alwa pussades och pussades och sa Mamma jag har saknat dig❤️ 

Det var jobbigt att lämna dem och åka hem😢 Jag bytte om och drog ut på en mils löpning. Efter duschning åkte jag och hämtade mat och köpte en stoooooor godis påse till mig och Albin , som kom hem efter matchen.


Nu blir det mys i soffan 😊


Puss och kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0