Såååå trött

I morse efter lämning av barn gav jag mig ut på en morgon PW, efter frukost satte jag igång med stor städning, har i ett par dagar målat och tapetserat om i köket. Sen ska jag ge mig på och byta fondvägg i vardagsrummet.


Vid lunch gav jag mig ut i spåret och åkte 1.7 mil. Helt underbar skidåkning, får en sån kick.


Fortsatte sen med städningen, rensning av avlopp, fy så snuskigt.
På eftermiddagen skulle Linnea vara på Gränby för att ta emot  ett pris i en jongleringstävling i innebandy.


Efter vi ätit satt jag mig med dem små i en timme och byggde lego. Linus är jätte duktig på att följa beskrivning. Dem var trötta tidigt, så vi la oss i min säng och läste saga. Imorgon åker dem till sin pappa. 


Sen skuttade dem glatt i säng. Jag fortsatte med sista kvälls plocket. När jag precis satt mig till ro fick vi syn på en liten mus under skåpet. Så det blev till att jaga den jäveln, den försvann in i tvättstugan 😁
Nu ligger jag framför brasan och kopplar av och drömmer mig bort , ska snart hoppa i säng.


Kram till er alla på internationella kram dagen ❤️❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0