Vabbruari



Igår blev det ett efterlängtat besök på öppna fsk, det var längesedan. Barnen älskar att sjunga. 
Under dagen blev barnen hesare och hesare, på kvällen började Linus få feber, bäddade ner dem och hoppades på tillfrisknande. När barnen somnat ville Linnea att jag skulle baka scones, satt fint efter mitt träningspass, så jag var inte svår övertalad. 


En av mina favorit musikaler var på tv, sound of music😊


Imorse var det en trött mamma som åt frukost. Har haft en vaken natt med en yrande Alwa, båda små hade över 40 grader feber. Försökte pigga på mig med en morgon PW innan jag skjutsade Albin och Linnea till skolan.



Det var mer än skönt att få sova en stund på soffan, Linus vilade bara och tjuv fotade oss 😂
Nu är dem hos sin pappa, jag har tränat och ska bara duscha och sjunka ner i soffan.  Hade lite pyssel för mig, fick nått ryck och målade farmors gamla lampfot. 


Den blev vit, ny lampskärm ska inhandlas dock. Köket fick även ny kruka och vita ljusstakar. Nu ska jag bara ta mig i kragen och måla klart den sista väggen vit runt köksön.


Kramen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0