Filmkväll


Hade en skön löpning på skogsvägen, man hinner tänka en hel del, man rensar ut och suger in ny energi. 



När jag duschade dök min bror med dotter upp, barnen spelade spel och vi pratade en stund,  när dem åkt började jag med middag. Mamma fick med sig mat hem, för var det jag som kom hem på
Söndagarna och åt , fick mat med mig hem. 


Nu har jag skjutsat hem mamma, haft kvällsbus och sagoläsning för dem små,  så nu har lugnet lagt sig.



Jag har lagt mig i soffan för att titta på film. 


Linnea ringde, nu var dem på väg hem från Kalmar, dem har gjort en kanon cup men det räckte inte ända fram, dem förlorade finalen med 2-4. Grattis till silverplatsen👏🏼👏🏼

Kramiz 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0