Avtackning đŸŒč


Klockan har nu ringt 4.40 nĂ„gra dagar i rad, idag var det skönt att fĂ„ sova lite lĂ€ngre. 
IgÄr hade vi avtackning efter morgon plocket av min chef, jÀtte trÄkigt att han slutar, har jobbat mÄnga Är med honom, han var Àven min chef pÄ mc Donslds för 25 Är sedan.




Mumsiga tĂ„rtor, jag var inte jĂ€tte hungrig sen nĂ€r det blev lunch, men lite sushi gick Ă€ndĂ„ ner😊


Efter jobbet skyndade jag förbi gymmet en snabbis, innan jag skulle hÀmta upp barn pÄ olika stÀllen.



Invigde mina nya trĂ€ningsklĂ€der 😊đŸ’ȘđŸœ

NĂ€r det Ă€r fredag och barnvecka brukar dem vilja ha tacomys, sĂ„ det var vad jag planerat, kom hem och började med maten, tonĂ„ringarna sa hej och försvann ut, tĂ€nkte att dĂ„ fĂ„r jag och Linus och Alwa Ă€ta sjĂ€lva, nĂ€r maten vĂ€l var klar, hade nĂ„tt bra program pĂ„ Bolibompa börjat sĂ„ dem satt vid tvn, det blev middag pĂ„ egen hand 😊


Alwa somnade tidigt och jag och Linus hade mys i soffan en stund innan han skulle sova.


Idag hÀnder lite av varje, men jag börjar med en kall och solig morgon PW.


Trevlig lördag ❣

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0