Fantastiska Dalarna ❤️


I tisdags styrde jag bilen upp till Dalarna, Dala-Järna och Vansbro. Där uppe finns mina släktingar, hälsade på goa Alice med familj. Som lite tillbringade jag mina somrar där.



När jag kom upp bjöd Alice mig på mat vid Snöån, helt fantastiskt fint.




På onsdagen åkte vi runt lite, besökte platser från barndomen. Jätte kul, många fina minen som kom tillbaka.
Stannade till vid farfars föräldrar hem.


Farmors finns också kvar, det är där jag tillbringade mina somrar som liten. Knäppte dock inget kort på huset.
Fick även träffa mina härliga sysslingar med familjer. Jätte mysigt ❤️
Tack så hemskt mycket för underbara dagar ❤️
Nu är jag åter hemma, ligger i sonen och har det bra.


Har haft lite besök, jätte trevligt.


Kram kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0