Sköna söndag ☀️☀️




Startade morgonen med en frisk och frostig morgon PW.


Efter frukost blev det en sväng till Friskis, mitt tränings sällskap bangade idag 😊❤️ 


Efter dusch blev det en kaffe på altanen i solen, grubblandes på om jag skulle åka in på ett evenemang i stan eller titta på semifinalen på tv, det blev innebandy med barnen. Barn veckan försöker jag att lägga så mycket tid jag kan på barnen, den barnfria veckan finns det all tid i världen att umgås ❤️ Blir inte så mycket skrivet när jag är barnfri, skriver mest om mitt liv med barnen här. 


Kom en fjäril och gjorde mig sällskap på altanen. Fler och fler vårtecken, det har börjat blomma fint i trädgården.




Om några veckor är det dags att öppna poolen, längtar efter många och långa mysiga kvällar, med mysiga stunder ❤️
Börjar även bli dags att planera semester, pratat lite om några dagar på Gotland❤️ somliga i min närhet vill helst inte flyga. Älskar Gotland, var mycket där som barn. 

Nu sitter vi och hejar på Vreta, leder i nuläget med 3-0 🔴⚫️✊🏼👏🏼
Sen är det dags att ladda om och åka och titta på Linneas final i DM.

Kram kram 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0