Skol DM

Idag har jag njutit av livet tillsammans med mina goa ungar. Linnea har spelat Skol DM i innebandy. 


Det var lång väntan mellan matcherna, så jag och små fisarna uträttade lite ärenden, blev b la lite sko shopping, fyra par skor lyckades dem hitta. Så nu är våren räddad 😊👍

Lite mat i magen behövdes också, sällskap fick vi också. 
Albin kom hem från skolan samtidigt som vi kom hem, han och Alwa satt igång och baka medans jag for runt med dammsugarn , hängde tvätt etc.


Linnea var tydligen inte nöjd med valet av bakverk så hon satt igång och baka hon också, precis när köket hade blivit städat efter bakning nr 1.


Linnea hade också hjälpredor, det blev kladdkaka denna gång 😊
Ikväll efter jag fått dem små i säng blev det styrka och ett intensivpass för min del på Friskis. Har varit dåligt med det nu ett par dagar. Eftersom jag tränat så duktigt 😉 blev det kvällsfika med barnen när jag kom hem och hade duschar. Nu väntar sängen, ska drömma mig bort ❤️

Natti natti ❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0