Semifinal 🔴⚫️



Igår efter jobbet bar det av till Falun, och semifinalen i innebandy. Tyvärr blev det förlust, riktigt surt.


Dagen har inte varit så positiv idag heller 😬 när jag kommer stressande från jobbet för att åka och handla, träna och sen vidare på lite torsdagsmys, möts jag av en bil med punktering. Gissa om jag blir less, när ska det ske nått positivt i mitt liv. Motgång på motgång. 




Så här känner jag .... 
Ringde till min underbara bror som kom som en räddare i nöden.


Tack älskade bror som alltid ställer upp på stora syster, älskar dig ❤️❤️
Allt jag skulle göra blev gjort idag, dock mycket senare än jag tänkt,  nu blir jag bortskämd med vin hos bästa vännen Henna , snart ska vi sova för kl ringer fem , gääääsp 


Natti natti 

Kommentarer
Postat av: Henna

Alltid lika mysigt <3 <3 <3

Svar: ❤️❤️
Linda Hammar

2016-04-08 @ 09:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0